Unikt tilbud til mindre erhvervsdrivende

Fodboldoplevelser og forretning i Lyngby skal være for alle, og på partnersiden har dette mantra nu udviklet sig til et samarbejde med den tidligere Lyngby profil og EM-helt fra ’92, Henrik Larsen.
1921 er kodeordet i samarbejdet.
Lyngby Boldklub blev stiftet i 1921, og derfor er det da heller ikke tilfældigt, at det skal koste præcis 1921 kr. at blive en del af det nye partnerfællesskab, som Henrik Larsen fra den svenske sportsvirksomhed BAES AB skal hjælpe Lyngby Boldklub med at få til at blive lige så succesfuldt, som det har vist sig i andre klubber:

”Vi har haft en grundig dialog med den tidligere Lyngby spiller og EM-helt, Henrik Larsen, fordi han er country manager i den svenske virksomhed BAES AB. Dette firma har i en længere periode med stor succes hjulpet svenske fodbold- og ishockeyklubber med et partnerkoncept, som gør det muligt at blive partner for et meget beskedent beløb. Henrik Larsen og BAES har allerede indgået et par aftaler med en række danske Superligaklubber, og dette koncept håber vi nu også på bliver en succes i Lyngby-området. Initiativet skal give merværdi til de nye 1921-partnere” forklarer direktør i Lyngby Boldklub, Curt Stavis.
Fra det københavnske kontor på Østerbro er forventningerne store til samarbejdet: ”Vi skaber et forum hvor alle kan være med, vi skaffer nye partnere til klubben og forstærker samtidig brandet ”Lyngby Boldklub” i lokalområdet. Vores mål er, at vi skal have så mange forskellige virksomheder med som muligt, så der sker endnu mere i klubben – og så øger vi samtidig interessen for Lyngby Boldklub i lokalområdet. Vi skal minimum skaffe 100 nye partnere til Lyngby Boldklub som vil bakke op omkring det her projekt. Ikke bare fordi de vil sponsorere klubben, men også fordi de kan se værdi i det for deres egen virksomhed, siger Henrik Larsen, der er country manager for den Baes-Sport i Danmark.
I den kommende tid, vil Henrik Larsens konsulenter kontakte de lokale virksomheder, og vi skulle hilse at sige, at alle er velkomne til at komme dem i forkøbet på tlf.:  21331088.