Truppen mod Sydalliancen

Lyngby Boldklub møder i aften Sydalliancen i 2. runde af DBU Pokalen. Manager Niels Frederiksen tager 15 mand med til Rødby.
De kongeblå spillede sig for nylig videre i DBU Pokalen via en sikker 6-1-sejr ude over BGA fra Danmarksserien. Lodtrækningen ville det efterfølgende således, at Lyngby blev sat sammen med Sydalliancen, der til dagligt frister en tilværelse i Lolland-Falster-Serien.
Den kamp spilles tidligt i aften på Rødby Stadion, hvor der er kampstart klokken 17.45. Manager Niels Frederiksen tager de tilladte 15 mand med til opgøret, hvor der formentlig igen satses på de unge kræfter. Navne som Thomas Rasmussen, Mathias Tauber og Morten Karlsen spares således, hvilket giver plads til blandt andet Jasin Khayat, Bror Blume og Ryan Johnson Laursen.
Lyngbys trup mod Sydalliancen:
1. Nicklas Højlund, 3. Ryan Johnson Laursen, 5. Rasmus Nielsen, 6. Frederik Krabbe, 7. Uffe Bech, 10. Kim Aabech, 11. Patrick Mortensen, 16. Lukas Fernandes, 17. Yussuf Poulsen, 19. Jonas Henriksen, 22. Bror Blume, 23. Nicolai Johannesen, 24. Frederik Helstrup, 25. Alexander Green, 29. Jasin Khayat.