Skuffelse at spore hos Højlund og Karlsen

Morten Karlsen og Nicklas Højlund var to vigtige brikker i søndagens uafgjorte kamp mod Hobro. Begge var enige om, at det ikke var helt tilfredsstillende, at opgøret sluttede uden mål.
Lyngby og Hobro tørnede søndag eftermiddag sammen på Lyngby Stadion. Et intenst og til tider ret velspillet opgør sluttede dog uden scoringer, hvilket ærgrede målmand Nicklas Højlund: ”Som udgangspunkt er jeg ikke tilfreds med, at vi spiller 0-0 hjemme mod Hobro” lyder den umiddelbare reaktion fra Lyngby-målmanden efter kampen.
Midtbanespilleren Morten Karlsen var enig med sin keeper i den vurdering: ”Det er jeg egentlig heller ikke. Jeg synes vi har de indlæg og afleveringer der skal til. Vi mangler skarpheden i den sidste aflevering og afslutning. Og så mangler vi noget aggressivitet i deres felt” fortalte Karlsen efter opgøret.
Efter 1-4-nederlaget mod FC Vestsjælland var der dog lidt positivt at spore hos den ene af spillerne. Nicklas Højlund kunne tanke en lille smule selvtillid ved at holde nullet: ”Jeg vil hellere se, at vi havde vundet og jeg så havde lukket en ind. Men på det personlige plan, giver det da en portion selvtillid i forhold til den sidste kamp i ligaen” lød det fra Lyngby-målmanden, der spillede en fin kamp mellem stængerne.