Lyngby BK inviterer til Kick-Off

Som traditionen foreskriver, inviterer Lyngby Boldklub til kick-off-arrangement forud for de kommende udfordringer i efterårssæsonen. Arrangementet afholdes lørdag den 28. juli i Juul og Nielsen Loungen.
Lyngby Boldklub inviterer alle interesserede til kick-off-arrangement lørdag den 28. juli. Arrangementet markerer starten på efterårssæsonen, hvor de kongeblå skal prøve kræfter med Betsafe Ligaen og på dagen vil du blandt andet kunne høre manager Niels Frederiksens syn og forventninger til den kommende sæson.
Spillerne vil også være til stede, så du kan få muligheden for at stille spørgsmål og få en snak med netop din favorit, der naturligvis også gerne vil skrive autografer. Derudover vil manager Niels Frederiksen præsentere et par af de nye navne i truppen.
Ved kick-off-arrangementet kan du også blive klædt 100% på til den nye sæson. Den nye trøje forhandles således med rabat, idet den denne dag koster kun 449,- (normalpris 549,-). Lyngby Boldklub vil ligeledes også være vært for en øl eller vand til alle fremmødte.
Kick-off-arrangementet afholdes som nævnt lørdag den 28. juli i Juul og Nielsen Loungen på Lyngby Stadion. Arrangementet starter klokken 13 og forventes at vare cirka en time.