Lyngby skriver kontrakt med Alexander Green

Alexander Green vender tilbage til Lyngby. Midtbanespilleren har skrevet en et-årig kontrakt med de kongeblå, som håber at forløse den tidligere ungdomslandsholdsspillers potentiale.
Lyngby Boldklub har skrevet kontrakt med den 20-årige midtbanespiller Alexander Green, der vender tilbage til de kongeblå efter 2 år i Brøndby. Tilgangen af den tidligere U16, U17 og U19-landsholdsspiller glæder Lyngby-manager Niels Frederiksen: ”Alexander er en talentfuld spiller, som endnu mangler at få sit gennembrud som senior. Det håber vi naturligvis sker her i Lyngby og vi er glade for at kunne byde Alexander velkommen i truppen” fortæller Niels Frederiksen.
Frederiksen glæder sig først og fremmest til arbejdet med Alexander Green og han tror på, at man kan udvikle Green til at blive en profil på Lyngby-holdet: ”På trods af at gennembruddet aldrig kom i Brøndby, så tror vi stadig på talentet. Alexander er stadig en dygtig midtbanespiller med gode tekniske kvaliteter, så vi ser frem til at se ham folde talentet ud i Betsafe Ligaen” lyder det fra Niels Frederiksen.
Med den nye kontrakt vender Alexander Green tilbage til klubben, hvorfra karrieren for alvor tog fart efter skiftet fra barndomsklubben Himmelev. Skiftet er glædeligt for Green, der efter bruddet med Brøndby har søgt efter en ny klub: ”Jeg er glad for at være tilbage i Lyngby og jeg tror på, at jeg i Lyngby kan tage de næste skridt i min udvikling. Betsafe Ligaen er tæt i år og med den gode trup vi har i Lyngby, så er jeg sikker på, at jeg får optimale betingelser for at udvikle mig”.
Kontrakten med Alexander Green løber foreløbigt frem til næste sommer.