Reserveholdet starter efteråret mod Brøndby

Lyngby Boldklubs reservehold sparker sæsonen igang mandag eftermiddag, hvor Brøndby IF kommer på besøg på Lyngby Stadion.
Lyngby deltager igen i år i DBUs reserveholdsturnering, hvor man i efteråret skal spille 10 kampe i Reserveligaens øst-pulje. Modstanderne er HB Køge, FC Nordsjælland, AB, FC København og Brøndby IF.
Netop Brøndby IF er første modstander i turneringen, der sparkes igang mandag eftermiddag. Kampen spilles på Lyngby Stadion med kick-off klokken 14.00 og der er som altid gratis entré.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS