Køb sæsonkort idag og spar penge på Lyngbys kampe!

Det er fortsat muligt at sikre sig en klækkelig rabat på Lyngby Boldklubs hjemmekampe. Køb et sæsonkort i dag og spar masser af penge på entréen til Lyngby Stadion.
Lyngby Boldklub er fortsat i rivende udvikling og hver dag arbejder klubben målrettet på at tage skridt fremad i fodboldverdenen. Du kan vise din støtte til de kongeblås kampe i Betsafe Ligaen og vil du i den forbindelse opnå rabatter, er der netop nu masser af procenter at spare ved at købe et sæsonkort.
Kortet gælder samtlige hjemmekampe i Betsafe Ligaen samt pokalkampe på Lyngby Stadion, hvor der i efteråret vil blive satset mere og mere på forbedringer af kampoplevelsen. Du kan opleve det hele fra start til slut og på nærmeste hold med et sæsonkort til Lyngby Stadion, som du kan købe i Lyngby Boldklubs webshop via topmenuen eller dette link.
Prisen for et sæsonkort til en voksen er 1300 kr. og giver en samlet besparelse på hele 24% sammenlignet med de normale entrépriser. Børn under 16 år og pensionister opnår samme procentmæssige rabat, idet deres sæsonkort koster 650 kr.
Er du medlem af Blue Vikings – eller er du ved at blive det – kan du opnår yderligere rabatter. For medlemmer af Blue Vikings gælder en pris på blot 1100 kr., hvilket giver en kontant besparelse på 600 kr. i forhold til normale entrépriser. Denne pris gælder også medlemmer af Lyngby Boldklub.
Alle sæsonkort kan købes via Lyngby Boldklubs webshop, som du finder via dette link!
På gensyn til en festlig sæson i Betsafe Ligaen – vi glæder os til at byde dig velkommen på Lyngby Stadion!