Nye Lyngby-trøjer offentliggøres mandag

Lyngby Boldklub, Adidas og Unisport vil mandag klokken 12 afsløre de kongeblås trøjer til den kommende sæson i Betsafe Ligaen. Følg med her på sitet og på Facebook!
Den kommende sæson byder på flere nye tiltag i Lyngby Boldklub. En af de mest åbenlyse er klubbens nye samarbejde med Unisport og Adidas, der blandt andet betyder at de kongeblå skal spille i trøjer fra den tyske sportsgigant efter sommerferien.
På mandag den 2. juli klokken 12.00 vil Adidas, Unisport og Lyngby Boldklub afsløre hvilke trøjer, de kongeblå skal spille i efter sommerferien. Det er naturligvis ikke nogen overraskelse, at hjemmebanetrøjen bærer de kongeblå farver – alligevel er offentliggørelsen af trøjerne mødt med masser af spænding, især blandt klubbens fans og samarbejdspartnere.
Der vil i alt blive offentliggjort fire trøjer – Lyngbys hjemmebanetrøje, udebanetrøje, en tredjetrøje samt målmandstrøje. Fra på mandag klokken 12 er det altså muligt at se den nye trøje både her på siden og på Facebook. I øvrigt kan det fortælles, at første gang trøjerne kommer i brug er på den lille Tysklands-afstikker i næste uge, hvor Lyngby over to dage møder først Hansa Rostock og siden TSG Neustrelitz.