Billeder fra tirsdagens træning

Lyngby Boldklubs førstehold er tilbage på græsset ved Lyngby Stadion. Bliv fan af Lyngby Boldklub på Facebook og følg drengenes optakt til den kommende sæson!
De kongeblå er i fuld gang med forberedelserne til den kommende sæson i Betsafe Ligaen. Mandag startede sommerens træningspas samtidig med, at Lyngby Boldklub kunne offentliggøre en række træningskampe i løbet af sommeren.
Tirsdagens træning foregik i strålende solskin og med en fin intensitet blandt både forsvars- og angrebsspillere. Du kan følgehele Lyngby Boldklubs opstart og se billeder fra tirsdagens træning på vores officielle Facebook-side, hvor du kan blive officiel fan af de kongeblå og dermed få opdateringer og nyheder direkte til din Facebook-stream.
Du kan se billeder fra tirsdagens træning og samtidig blive fan af Lyngby Boldklub på Facebook via dette link!