Bror Blume og Lyngby Boldklub forlænger samarbejdet

Midtbanespilleren Bror Blume fortsætter udviklingen i Lyngby Boldklub og belønnes med en kontraktforlængelse. U20-landsholdsspilleren er derfor at finde i Lyngby frem til sommeren 2013.
Den 20-årige midtbanespiller Bror Blume er også at finde i Lyngby Boldklub efter sommerferien. Lyngby Boldklub har netop forlænget kontrakten med U20-landsholdsspilleren med yderligere et år og dermed kan Bror Blume se frem til flere kampe i den kongeblå trøje. Derudover har den unge Lyngby-spiller netop færdiggjort skolen, hvorfor han nu kan hellige sig karrieren som fodboldspiller.
Lyngby-manager Niels Frederiksen glæder sig over, at han fortsat råder over midtbanespilleren og han ser frem til at følge Brors udvikling i fremtiden: ” Det er altid en fornøjelse, når spillere fra klubbens talentafdeling har niveau til at komme op i A-truppen” fortæller Niels Frederiksen og fortsætter:
”Bror Blume har i sin tid i klubben, først på U17-holdet og dernæst på U19-holdet og senest på reserveholdet vist, at han er en teknisk velfunderet midtbanespiller med stor dynamik. Bror færdiggør i løbet af sommeren handelsgymnasiet og jeg glæder mig til at kunne få Bror med omkring A-holdet i fuldt omfang uden forstyrrende skoleaktiviteter. Jeg er sikker på, at den øgede fokus som fodbolden nu kan få vil betyde, at han vil løfte sit spil meget i den kommende tid” lyder det fra Niels Frederiksen.
Bror Blume fik sin debut for Lyngby sidste år i Landspokalturneringen, hvor Lyngby på udebane besejrede FC Fyn. 3 Superliga-kampe er det også blevet til for midtbanespilleren, der fik sin Superliga-debut i hjemmekampen mod FC København i september. Bror Blume har fortsat sit første Lyngby-mål til gode, men kan i stedet glæde sig over at være noteret for en enkelt scoring på U20-landsholdet, hvor han har spillet fire kampe.