Uffe Bech udtaget til U21-landsholdet

Lyngby Boldklubs offensive talent Uffe Bech er for første gang i karrieren blevet udtaget til det danske U21-landshold, hvor han supplerer truppen til EM-kvalifikationskampen mod Makedonien.
Det danske U21-landshold tager om kort tid hul på kvalifikationen til EM, hvor Danmark i første runde møder Makedonien i Aalborg. Med i truppen til det opgør er i forvejen to Lyngby-spillere, Anders Christiansen og Emil Larsen, men onsdag aften blev endnu en kongeblå spiller indkaldt af landstræner Morten Wieghorst.
Det drejer sig om stortalentet Uffe Bech, der er blevet forfremmet fra U19-landsholdet, hvor offensivspilleren deltog i eliterunden i EM-kvalifikationen i sidste uge. Ved den lejlighed imponerede Uffe Bech især i den første kamp mod Cypern, ligesom en god forårssæson i Superligaen formentlig har medvirket til udtagelsen.
Uffe Bech er langt fra ny i landsholdssammenhæng, hvor den 19-årige Lyngby-spiller står noteret for 31 optrædener og 13 scoringer. Offensivtalentet har fortsat sin første optræden på U21-landsholdet til gode og U21-indkaldelsen er i øvrigt Uffe Bechs første.
Lyngby-spilleren støder til landsholdstruppen allerede fredag og bliver dermed forenet med holdkammeraterne fra Lyngby, AC og Emil Larsen. Kampen mod Makedonien spilles tirsdag den 5. juni klokken 14.30 på Aalborg Stadion, hvor der er gratis entré. Kampen vises samtidig på Tv2 Sport.