Mikko Pedersen ansat som U19-assistent

Lyngby Boldklub byder velkommen til Mikko Pedersen, der skal assistere nyudnævnte U19-træner Thomas Hansen.
Lyngby Boldklub kan i dag offentliggøre ansættelsen af Mikko Pedersen som assisterende træner for U19-holdet og dermed er alle trænerteams omkring U-holdene endeligt på plads. Mikko Pedersen skal supplere den nyudnævnte U19-træner Thomas Hansen, der starter op efter sæsonen.
Mikko Pedersen er uddannet med A-træner-licens og kommer til Lyngby fra en stilling som U17-træner for Elite 3000 i Helsingør. Tidligere har Mikko Pedersen trænet blandt andet Boldklubben Skjold og BSV.
Lyngby Boldklub har nu navne og positioner på samtlige træner poster til den kommende sæson, kun U13 / talentskole vil vi  muligvis prioritere med yderligere en træner, så skulle der være eksterne kandidater kan de rette henvendelse til T+ træner Kenneth Weber.