Site icon Lyngby Boldklub

Lær vores partner MQ Revision bedre at kende

Det er altid spændende at høre lidt mere fra vores partnere omkring, hvorfor de netop har valgt Lyngby Boldklub at blive partnere i. Vi har taget en snak med Mette Quottrup fra MQ Revision, der har været partner i klubben i flere år, og hun har været det af flere årsager:
”Det har jeg af to årsager – da jeg er aktionær og har været det et stykke tid. Så jeg har en naturlig interesse i klubben, ellers havde jeg ikke investeret. Udover det, så er jeg et lille revisionsfirma i Buddinge, og som alle andre firmaer, så har man en gang imellem brug for nye kunder, da der jo sker en udskiftning” siger Mette og forklarer videre, hvilke kunder der kunne fange hendes interesse:
”Nogle kan blive for store kunder til mig, så jeg er på udkig efter mindre virksomheder. Jeg synes for eksempel, at det er spændende at møde erhvervsfolk, og sektor er ikke vigtigt, men jeg har nok en forkærlighed for restaurationsbranchen og håndværkerbranchen. Så har jeg et speciale indenfor forældreudlejning, hvor jeg kender til hele Nordsjællandsområdet og København. Det kan dog også være den lille håndværker og folk med sundhedsydelser. Tit har mine kunder været en- eller tomandsvirksomheder. 50 mandsvirksomheder er alt for store. Så de skal være små” lyder det fra den smilende revisor.

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Mette har faktisk to hold, da AC Milan også har en stor plads i hendes hjerte. Men det lokale i Lyngby har trukket i hende, og så havde hun en forbindelse til Michael Schäfer, der fik hende til at få en interesse for Lyngby:
”Jeg har boet i området i 25 år, men er ikke herfra. Når man godt kan lide sport, og skulle finde noget der passer, og så kom jeg til at have med Michael Schäfer at gøre, der fik mig ind i Lyngby-miljøet. Det lokale har trukket lidt i mig, men uden at være den største lokalpatriot. Lyngby er en passende størrelse, uden at være for lille eller stor” fortæller Mette.
I kan finde meget mere om MQ Revision ved at klikke her, og der vil I også kunne komme i kontakt med Mette. Ellers holder MQ Revision til på Folkevej 22 i Gentofte.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Læs også: Kom til eksklusivt event med Mads Byder i Magasin i Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Johannes Fog forlænger partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.