Site icon Lyngby Boldklub

Seks kongeblå talenter indkaldt til Talentcentersamling i Ballerup

Vi har friske nyheder til jer angående flere af vores unge talenter, der er udtaget til talentcentersamling i Ballerup i dagene 23.- og 24. oktober. Det drejer sig om Hjalte Dalsgaard, Emil Kauffman Nielsen, Tobias Storm, Lauge Sandgrav, Oliver Sylvest og Gustav Mortensen, der således alle kan se frem til nogle spændende og lærerige dage til samlingen i Ballerup.
Planlægningen foregår således, at der er to træningsmoduller tirsdag den 23. henholdsvis kl. 11:00-12:30 og 17:00-18:30, mens der onsdag spilles to træningskampe mod B93 kl. 15:00 og Helsingør kl. 16:30.

Se andet afsnit af “Sammen For Lyngby” her

I Lyngby Boldklub er vi stolte over vores ungdomsarbejde og ønsker drengene held og lykke med talentcentersamlingen, som vi er sikre på, at de vi få en masse værdifuld erfaring ud af.
Læs også: Invitation til fredagsbar med Friends of Lyngby, Birger Jørgensen og Mark Strudal
Læs også: Gustav Marcussen udtaget til U20-landsholdet
Læs også: Oskar Snorre udtaget til vigtige U21-landskampe
Læs også: Adam Sørensen er udtaget til U19 EM-kvalifikationskampe
Læs også: Oliver Kryger og Maurits Kjærgaard i aktion for U16-landsholdet
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Exit mobile version