Lyngby Boldklub

Oprykningsspil: Vi starter ud hjemme mod Nykøbing FC!

Så er programmet blevet fastlagt for det altafgørende oprykningsspil, hvor vi har fået datoer til- og med runde 27. Vi starter ud mod Nykøbing FC, mens vi slutter på hjemmebane mod FC Fredericia søndag d. 29/5.

Efter landsholdspausen går NordicBet Ligaen ind i den afgørende fase, når ti kampe i oprykningsspillet venter – og her får vi lov at slutte og starte på hjemmebane!

Første kamp bliver på Lyngby Stadion mod Nykøbing FC, hvorefter vi skal i aktion i en midtugerunde mod Hvidovre fem dage efter.

Fra runde 28 og frem mangler til sidste runde mangler vi endnu datoer, men modstanderne er fastlagte. Sæsonens sidste to kampe bliver en udebanetur til Nykøbing, inden vi slutter hjemme mod FC Fredericia søndag d. 29/5!

Få overblikket herunder:

Fastelagte datoer: