Site icon Lyngby Boldklub

Information om dagens træningskamp mod Vejle BK

De Kongeblå skal spille sæsonens første træningskamp mod Vejle BK, når der fløjtes op for fodbold på Lyngby Stadion kl. 16:00. Kampen vil blive spillet på stadion, og der vil være gratis entré, dog vil boderne ikke være åbne.
Mark Strudal blev i går præsenteret som ny kongeblå cheftræner, men han har første arbejdsdag på mandag den 25. juni. Derfor er Christian Nielsen, som i går blev præsenteret som assistenttræner for holdet, i spidsen for holdet i dagens kamp. Nedenfor kan I se de spillere, som er blevet udtaget til dagens kamp.
Skal I med på den nye rejse med Lyngby Boldklub, så kan I købe sæsonkort på abonnementsordning fra 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.
Truppen mod Vejle BK:
Mads Carlson
Emil Kornvig
Frederik Winther
I kan se resten af opstartsprogrammet for Lyngby Boldklub her.
Læs også: Sæsonkortsalget er åbent! Sammen for Lyngby
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Læs også: Kampprogram fastlagt – Lyngby starter hjemme i lokalopgør mod Hvidovre
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.

Exit mobile version