Opstartsprogrammet er klar – Se det her

Foto (c) fodboldbilleder.dk

De kongeblå spillere er i dag vendt tilbage fra ferie, og det er samme trup fra sidste sæson, der træner sammen, på nær Mayron George der er taget af sted til FC Midtjylland. Dagen i dag står på fysiske tests. I forhold til kamptræning er denne sommers foreløbige træningskampe fastlagt, og de er som følger:

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Træningskampe for sommeren 2018
Fredag den 22. juni – kl. 16:00 Vejle Boldklub – hjemme
Onsdag den 27. juni – kl. 13:00 FC København – ude
Lørdag den 30. juni kl. 15:30 Trelleborgs FF – ude
Lørdag den 14. juli – kl. 13:00 FC Roskilde – hjemme
Lørdag den 21. juli – kl. 16.00 Landskrona Bois – hjemme
Træningskampe der står som hjemmekampe, de vil som udgangspunkt blive spillet på Lyngby Stadion. Skulle der komme ændringer, så vil vi informere jer om det. Udekampe vil vi oplyse spillested, så snart vi ved det.
Første turneringskamp i NordicBet Ligaen bliver mod Hvidovre IF hjemme på Lyngby Stadion søndag den 29. juli kl. 13:45. Man kan læse om resten af kampprogrammet for Lyngby Boldklub i NordicBet Ligaen her.
Du kan købe dit personlige sæde til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion lige her.
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Læs også: Kampprogram fastlagt – Lyngby starter hjemme i lokalopgør mod Hvidovre
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.