Velkommen i lyngby boldklub familien

Tusind tak fordi du vil prøve et partnerskab hos os.

Vi kontakter dig hurtigst muligt, og får aftalt nærmere om dit kommende partnerskab.

Partnerskaber

Nedenfor kan du se en oversigt over hvilke partnerskaber vi tilbyder

Eksklusiv partner

Unikke eksponerings-rettigheder, aktivering, brancheeksklusivitet og adgang til et væld af partnerydelser inden for eksponering, hospitality og netværk.

Vidste du.. at hvis man lægger alle Lyngby Boldklubs netværksmøder, businessevents, loungearrangementer og øvrige events sammen giver det minimum 35 årlige arrangementer, hvor du kan bygge og pleje relationer i netværket!

Lyngby Boldklub

DETTE BLIVER DU EN DEL AF

Vores platforme er stærke og som partner i Lyngby Boldklub bliver du en del af en stor familie.

Over 6.000 tilskuere på hjemmebane

Streaming og TV-dækning på alle kampe

Et kæmpe netværk med over 260 kommercielle partnervirksomheder

+50.000 følgere på tværs af de sociale medier

Over 1,5 mio. videoafspilninger om året

Over 6.000 email-permissions - mere end 1.000 af dem er sæsonkortholdere.

2.700 medlemmer i vores børneklub

Hospitality

Carl ras loungen

Carl Ras Loungen er vores største VIP-lounge på Lyngby Stadion. Her mødes over 200 VIP-gæster til uformelt netværk, god mad og hyggelige timer med Lyngby Boldklubs kampe i centrum