Lyngby Boldklub
Vores platforme er stærke og som partner i Lyngby Boldklub bliver du en del af en stor familie.
Tryk på markørerne og se hvordan dit brand kan blive en del af Lyngby Stadion.
Storskærmsreklame
1 of 113D tæppe i TV-vinkel
2 of 11LED-bannerreklame
3 of 11Skilt på vesttribune (ikke TV-vinkel)
4 of 11Skilt på kortsiden i TV-vinkel
5 of 11Østtribune navnesponsorat
6 of 11Skilt på Østtribune i TV-vinkel
7 of 11Midtercirkelbanner
8 of 11Endebandeskilt i TV-vinkel
9 of 11Skilt i fanzonen
10 of 11Sydtribunesponsorat
11 of 11I samarbejde med Blue Energy lancerede vi konceptet ‘Kongeblå Strøm’, hvor fans kan få klimavenlig strøm og samtidig støtte klubben.
En intregreret branding strategy med flere tiltag, fint flettet sammen med både fysiske og online tiltag.
Online har i vi formået at skaffe Blue Energy +950 varme leads gennem kampagner med mere end 181.000 visninger.
Første fase var at få Blue Energy “top-of-mind” hos vores følgere og fans, ved at få trykt deres logo på ryggen. Denne fysiske branding blev fulgt op med en video af den nye trøje, hvor Blue Energy “sætter strøm” til Lasse Fosgaard.
Denne blev efterfulgt af yderligere 4 online branding-kampagner.
Blue Energy
Skabe leads til nye kunder for Blue Energy
Mulighederne for fysisk brandaktivering af jeres brand er uanede – kun fantasien sætter grænserne.
Vi har et innovativt og nytænkende team, som kan bidrage med idéer til aktivering.
Der er højt til loftet og kort fra idé til handling.
”Vi hos Oddset er altid glade, når vi får mulighed for at give fansene en oplevelse med deres klub i disse svære tider (red. Covid-19 pandemien). Vores samarbejde med Lyngby Boldklub er yderst velfungerende og begge parter er gode til at tage imod de ideer, som kommer på bordet, og til at føre dem ud i livet. Vi glæder os til at skabe endnu flere oplevelser sammen med Lyngby.”
– Marc Hyldegaard,
Junior Brand Manager hos Oddset
“Vi havde en god aften i Lyngby. Det var et bevis på, at det vi gør, har en berettigelse. Vi glæder os til flere events på Lyngby Stadion”
– Mikkel Lippmann
Co-Founder, Omnicarservice
Flere end 80 medlemmer af netværket mødes hver måned i hyggelige omgivelser, hvor både personlige relationer og forretning er i fokus.
Vil du læse mere om netværket?
Kontakt os direkte på telefon eller mail, eller via formularen