Branding

Skal dit brand være en del af Historien om Lyngby Boldklub?

Lyngby Boldklub

DETTE BLIVER DU EN DEL AF

Vores platforme er stærke og som partner i Lyngby Boldklub bliver du en del af en stor familie.

Over 6.000 tilskuere på hjemmebane

Streaming og TV-dækning på alle kampe

Et kæmpe netværk med over 260 kommercielle partnervirksomheder

+50.000 følgere på tværs af de sociale medier

Over 1,5 mio. videoafspilninger om året

Over 6.000 email-permissions - mere end 1.000 af dem er sæsonkortholdere.

2.700 medlemmer i vores børneklub

Stadion branding

Tryk på markørerne og se hvordan dit brand kan blive en del af Lyngby Stadion.

Storskærmsreklame

1 of 11

3D tæppe i TV-vinkel

2 of 11

LED-bannerreklame

3 of 11

Skilt på vesttribune (ikke TV-vinkel)

4 of 11

Skilt på kortsiden i TV-vinkel

5 of 11

Østtribune navnesponsorat

6 of 11

Skilt på Østtribune i TV-vinkel

7 of 11

Midtercirkelbanner

8 of 11

Endebandeskilt i TV-vinkel

9 of 11

Skilt i fanzonen

10 of 11

Sydtribunesponsorat

11 of 11

Online branding

I samarbejde med Blue Energy lancerede vi konceptet ‘Kongeblå Strøm’, hvor fans kan få klimavenlig strøm og samtidig støtte klubben.

En intregreret branding strategy med flere tiltag, fint flettet sammen med både fysiske og online tiltag. 

Online har i vi formået at skaffe Blue Energy +950 varme leads gennem kampagner med mere end 181.000 visninger.

Første fase var at få Blue Energy “top-of-mind” hos vores følgere og fans, ved at få trykt deres logo på ryggen. Denne fysiske branding blev fulgt op med en video af den nye trøje, hvor Blue Energy “sætter strøm” til Lasse Fosgaard.

Denne blev efterfulgt af yderligere 4 online branding-kampagner.

Virksomheder

Blue Energy

Case

Skabe leads til nye kunder for Blue Energy

+ 1
Leads
+ 1
Visninger på SoMe
Alt det vi går og prædiker - det virker altså! Vi har virkelig kunne mærke payoff'et på #sammenforlyngby med det her.”
Andreas Byder
Adm. Direktør - Lyngby Boldklub

Fysisk BRANDaktivering

Mulighederne for fysisk brandaktivering af jeres brand er uanede – kun fantasien sætter grænserne.
Vi har et innovativt og nytænkende team, som kan bidrage med idéer til aktivering.
Der er højt til loftet og kort fra idé til handling.

Oddset

Drive in event

”Vi hos Oddset er altid glade, når vi får mulighed for at give fansene en oplevelse med deres klub i disse svære tider (red. Covid-19 pandemien). Vores samarbejde med Lyngby Boldklub er yderst velfungerende og begge parter er gode til at tage imod de ideer, som kommer på bordet, og til at føre dem ud i livet. Vi glæder os til at skabe endnu flere oplevelser sammen med Lyngby.”

Marc Hyldegaard,
Junior Brand Manager hos Oddset

+ 0
Glade deltagere
+ 0
i reach på SoMe

Omnicarservice

hjulskift under kampen

“Vi havde en god aften i Lyngby. Det var et bevis på, at det vi gør, har en berettigelse. Vi glæder os til flere events på Lyngby Stadion”

– Mikkel Lippmann
Co-Founder, Omnicarservice

+ 0
Leads på 1. kampagne
+ 0
Visninger på SomE

Vi har lyngbys stærkeste morgennetværk

Flere end 80 medlemmer af netværket mødes hver måned i hyggelige omgivelser, hvor både personlige relationer og forretning er i fokus.

Vil du læse mere om netværket?

tilslut jer vores store netværk af

lyngby partnere

Kontakt os

Kontakt os direkte på telefon eller mail, eller via formularen

Rikke Baden Andersen
Chef for partnerskaber

Rikke Baden Andersen

Chef for partnerskaber
0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products

Har du et spørgsmål?

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget eller ønsker at indgå i en dialog om et samarbejde.

Kontakt os direkte