Thor Høholt forlænger lejeophold i B36

Forsvarspilleren Thor Høholt forlænger sit ophold hos B36 Thorshavn, der står over for to vigtige Conference League-kvalifikationskampe mod Viborg FF. Høholt vender efter planen tilbage senest den 31. august.

21-årige Thor Høholt skiftede i januar på en lejeaftale til B36 i den bedste færøske række, og har været fast mand hos hovedstadsklubben hele året. Den oprindelige lejeaftale stod til udløb her ved begyndelsen af august, men da B36 står overfor et par vigtige kvalifikationskampe til Conference League har klubberne fundet papirerne frem igen og forlænget den talentfulde forsvarsspillers lejeaftale hos B36.

Thor Høholt kan dermed fortsætte lidt endnu for B36, der møder Viborg FF onsdag aften i den første af to kvalifikationskampe. Høholt har under sit lejeophold spillet 21 kampe for B36 – for Lyngby står Høholt foreløbigt noteret for 5 kampe.

Thor Høholt vender hjem til Lyngby i indeværende transfervindue, hvilket vil sige senest den 31. august.