NY OFFENSIV SPILLER KLAR FOR DE KONGEBLÅ 💙⚽

Lyngby Boldklub har hentet færøske Petur Knudsen på en 2-årig aftale, og den 23-årige angriber tilføjer flere muligheder i det offensive spil.

“Vi har ledt efter en målscorer, der kunne skabe noget mere diversitet i vores angreb, og det har vi fundet i Petur, der kan dække flere positioner. Han er stadig et talent, men er moden, og vi forventer, han kan tage det næste skridt hos os,” fortæller talentchef Nicas Kjeldsen, der fortsætter om angriberen:
“Han har allerede bevist, hvilke kvaliteter han har, og vi glæder os til at få dem i spil i den kongeblå trøje. Han er også kommet med ind over det færøske landshold, og det er vi overbeviste om, at vi sammen kan flytte ham endnu tættere på at blive en fast mand på over tid.”

Lyngby Boldklub har fulgt Petur Knudsen længe, og derfor skaber det glæde, at det nu lykkedes at få ham til klubben.
“Han har været til prøvetræning hos os for en del år tilbage, og vi var tæt på ham i vinters, så det er en spiller, vi har haft øjnene på længe, og derfor føler vi os også sikre på hans kompetencer og glæder os til at få dem i spil,” slutter Nicas Kjeldsen.

Mød Petur Knudsen her:

Petur Knudsens profilpartner er Frikkes Tagdækning.