Kasper Enghardt fortsætter i Lyngby

Lyngby Boldklub og Kasper Enghardt er blevet enige om at fortsætte samarbejdet og forlænge spillerens kontrakt til 30. juni 2021.

Kasper Enghardt, 28, kom til Lyngby sidste sommer fra Randers FC, og har haft en stor andel i holdets overlevelse i 3F Superligaen. Han spillede nemlig 32 kampe for klubben, hvilket er næstflest antal kampe – kun overgået af Thomas Mikkelsen. Cheftræner, Christian Nielsen, er meget glad for at se sin alsidige midtbanemand sætte underskriften på endnu et år:

”Kasper har haft en stor andel i vores overlevelse sidste sæson. Derfor er vi også rigtig glade for, at kunne fortsætte samarbejdet i den kommende sæson. Han bidrager til vores kultur og miljø dagligt – både på og uden for banen. Kasper er alsidig, og kan dække flere pladser, hvilket altid er rart for en træner, og samtidig er han taktisk stærk og en ledende figur på banen. Så vi er glade for at få papir på Kasper endnu et år.”

Kasper Enghardt selv er også glad for, at de to parter kunne finde en løsning og forlænge kontrakten. Klubbens passionerede fans var en stor del af grunden til, at forlængelsen var et nemt valg:

”Jeg er glad for at fortsætte i Lyngby Boldklub og glæder mig til endnu en sæson i Superligaen med resten af holdet og staben. Jeg glæder mig helt vildt, til at træde ud på Lyngby Stadion og mærke stemningen fra vores fantastiske fans igen, hvor der forhåbentligt snart kan komme endnu flere på lægterne”, fortæller Kasper Enghardt, og fortsætter:

”Alle de mål og forventninger jeg havde, da jeg kom til klubben sidste sommer, er blev indfriet og derfor var det et nemt valg at fortsætte i Lyngby. Det er dejligt at få fremtiden på plads så jeg kan koncentrere mig 100% om den kommende Superligasæson”.

Siden Kasper Enghardt kom til Lyngby Boldklub i sommeren 2019 har han spillet 32 3F Superligakampe og scoret ét mål. Han har tidligere spillet i AB, FC Helsingør og Randers FC.