• Denne begivenhed er allerede afholdt.

FOREDRAG: Hvad fanden siger man lige?

marts 14, 2023 @ 17:00 - 19:00

Tag din HR Chef eller en kollega med under armen, når vi den 14. marts kl. 17.00 byder indenfor til foredraget:

#hvadfandensigermanlige

Vi kommer alle til at opleve, at livets vej på et eller andet tidspunkt slår krøller.

Angst, depression, stress, alvorlig sygdom, misbrug, ulykker og dødsfald kan ramme alle i netværket og deres familier. Det bliver aldrig hverdagskost, men det rammer alle arbejdspladser.

Hvor tæt på kan man komme som leder, og hvordan viser man bedst sin støtte, når en medarbejder står i en livskrise eller har en krise helt tæt på livet? Og hvordan styrker vi relationerne og fællesskabet, så vi generelt øger trivslen på arbejdspladsen og står stærkere, når livet viser tænder?

Stifterne af Cocuura – Courage to care, Lena Boel og Mads Hansen, var begge på toppen af deres karriere, da en cancerdiagnose satte en kæp i karrierehjulet. Begge mærkede på egen krop, hvor svært det var for både medarbejdere, ledere og kollegaer omkring dem at forholde sig til deres nye livsvilkår.

Lena og Mads fortæller deres hudløs ærlige historier og tager fat om hverdagens berøringsangst, når de til dette aftenarrangement både vil inspirere, involvere og provokere os til at turde tale om alt det, der er svært – til fordel for både trivslen, sundheden og bundlinjen.

Læs mere om foredraget: https://cocuura.dk/hvadfandensigermanlige-foredrag-2/

Programmet
:
17.00 Velkomst
17.10 Foredraget “Hvad fanden siger man lige”
18.40 Fælles afrunding med Lyngby-pølser og en øl/vand.
19.00 Tak for i aften

Deadline for tilmelding er fredag d. 10. marts kl. 12:00, men tilmeld dig gerne hurtigst muligt på lbklive.dk/foredrag af hensyn til leverandørerne.
Kontakt Nicklas Hansen på NEH@Lyngby-Boldklub, såfremt du har spørgsmål til arrangementet.

Tilmelding: lbklive.dk/foredrag

Dato: