CASES

Vi arbejder sammen med store som små brands og virksomheder i alle størrelser. Noget af det vi laver, kan du læse om her på siden. Her har vi samlet et par af vores cases – og vi er helt klar til at lave en til dig også!

SUNWEB

Sunweb er en af Danmarks største rejseudbydere, og aftalen med Lyngby BK kom i stand i sommeren 2024 med fokus på markedsføring af sol- og skiferier.  Første kampagne var målrettet skiferier, og blev sparket igang med en video på Copenhill på Amager, hvor Lyngby-spilleren Andreas Bjelland endte på ski. 

Videoen kickstartede 8 dage med indhold, konkurrencer og happenings – og kulminerede på kampdagen, hvor Sunweb opnåede massiv synlighed og bidrog til underholdningen i familieområdet.

Sundweb Bjelland Copenhill-24
Morgennetværk TESLA-43

TESLA

Samarbejdet mellem TESLA og Lyngby BK er det første af sin slags i Norden – og beror primært på digital tilstedeværelse, content og en fysisk indsats på stadion.

Formålet var at ikke at skabe attention, men nærmere at høste den massive omtale brandet allerede har – hvilket skete via en målrettet indsats for at skaffe prøvekørsler samt en dedikeret Tesla Y på stadion, som interesserede kunne booke en prøvekørsel med 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

Resultatet var et ekstremt højt antal prøvekørsler ved stadion, men også en hel del konverteringer på kampdage, hvor både bilen og Tesla-medarbejdere besøgte stadion og bookede interesserede ind til prøvekørsler.

Lyngby storcenter

Lyngby Boldklub og Lyngby Storcenter har i gennem mange år samarbejdet om en lang række forskellige aktiviteter og kampagner. – bl.a. markedsføring af børneunivers og feriebilleter, Far-søn-kampagner og andre af LSCs overordnede budskaber.

Samarbejdet beror på en stor mængde proaktivitet fra begge sider, og Storcentret bruger også spillerne aktivt, når det passer ind. Bl.a. til photoshoots, der taler ind i centrets overordnede strategier og budskaber.

Og så er samarbejdet desuden stærkt lokalt forankret, mellem to af byens vigtigste aktører.

Skærmbillede 2024-12-03 kl. 09.59.38
LBK x Klampenborg Galopbane - Fritz-7

KLAMPENBORG GALOPBANE

Tre af områdets største entertainere slog i foråret 2024 sig sammen, da kultfiguren Fritz “købte” Klampenborg Galopbane som en del af en kampagne med Lyngby Boldklub.

Klippet gik viralt, og bidrog med konkret værdi sammen med andre kreative aktiveringer – fx. en startbox på stadion og en sjov pausekonkurrence. Til at den markedsførte løbsdag havde Galopbanen således mere end dobbelt så mange gæster som normalt.

Kampagnen vandt bronze ved Spot:On-festivals årlige prisuddeling i kategorien Sport – og beviser, at man ikke behøver kæmpe budgetter for at få noget ud af sport marketing, hvis bare man har god timing, humor og den rette platform.

EESY

Lyngby Boldklub og teleselskabet eesy har i 2024 formet et nyt partnerskab, der skal sætte det unge eesy-brand på landkortet i Lyngby og omegn.

Samarbejdet indeholder naturligvis en del synlighed, men også en række kampagner og virale indslag, der forener de humoristiske og selvironiske Lyngby-platforme med eesy’s innovative og humoristiske måde at markedsføre sig på.

Samtidig indeholder partnerskabet stærke priser til nye eesy-kunder – og en kickback til ungdomsarbejdet i Lyngby. It’s that eesy! Se mere på eesy.dk/lbk

eesy

MERE BRANDET CONTENT

Skærmbillede 2024-12-04 kl. 09.29.21

Yellowbeard

Viral reklamevideo for kaffefirmaet Yellowbeard, der var kampsponsor til en hjemmekamp som del af deres partnerskab. Videoen blev brugt til at skabe synlighed og attention om en B2B-konkurrence.

Skærmbillede 2024-12-04 kl. 09.30.15

FOG

Som en del af åbningen af Johannes Fogs nye domicil og byggemarked i Lyngby sendte vi to af de voksne profiler ned for at hjælpe til med klargøring af butikken – og brugte videoen til markedsføring af åbningen.

Skærmbillede 2024-12-04 kl. 09.31.42

COCKS & COWS

Som del af partnerskabet lancerede vi en kampagne-burgermenu med Cocks & Cows – og tre af spillerne fik lov at servere den for et par heldige Lyngby-fans som del af en markedsføringsvideo.

Skærmbillede 2024-12-04 kl. 09.33.00

POPS PIZZA

Pops Pizza er profilpartner for forsvarstalentet Johan Meyer, og da vi forlængede kontrakten med spilleren tog vi en tur forbi de passionerede pizzafolk for at lave video til brug i forbindelse med offentliggørelsen.

Er du blevet nysgerrig?

Er du interesseret i at høre mere om vores cases? Er du blevet nysgerrig på, hvad vi har gjort for andre af vores knap 400 partnere? Eller vil du have et konkret bud på, hvordan vi kan løfte din forretning via et partnerskab med Lyngby Boldklub?

Så skal du heldigvis bare tage fat i os – f.eks. via formularen nedenfor – så kontakter vi dig og aftaler nærmere! Det er naturligvis helt uforpligtende!

Hos os får du synlighed, forretning, netværk, branding – og gode oplevelser!

Vi matcher dit niveau – uanset om du er en stor eller lille virksomhed eller har et kendt eller ukendt brand. Vi lægger den rigtige plan sammen, og du får adgang til vores kreative hold af kommunikations- og marketinghjerner, der finder det rette match til jer.

Vi eksekverer desuden det meste af indholdet i vores partnerskaber – så du ikke også skal hive ekstra ressourcer ind for at få værdi ud af partnerskabet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Lyngby Boldklub-familien!

Eksponering og reklame

Bliv set og husket - kontakt os nu

Lad os tage en uforpligtende snak om hvordan et samarbejde med Lyngby Boldklub kan bidrage til din forretning.  

0
    0
    Din kurv