Mihajlo Ivančević har spillet sin sidste kamp i Lyngby Boldklub efter gensidig aftale
Lyngby Boldklub siger farvel og tak til den serbiske forsvarsspiller Mihajlo Ivančević. Det sker efter gensidig aftale og på trods af, at kontrakten løb en sæson endnu.
Mihajlo har fra dag et udvist et vinderinstinkt og en vilje, som har været medvirkende til, at vi efter sommerferien igen er tilbage i Superligaen. Det er dog ikke blevet til så meget spilletid på det seneste, og derfor siger vi farvel og tak til hinanden efter gensidig aftale, siger sportschef Nicas Kjeldsen.
Ivančević nåede i alt 20 kampe siden skiftet fra OB i sommer. Flere af dem med anførerbindet på overarmen.
Det har været en fornøjelse at være i klubben, og jeg er meget taknemmelig. En speciel tak til fansene, som er fantastiske. Det sluttede ikke, som jeg håbede, men jeg er nødt til at tænke på, hvad der er bedst for mig og min karriere, og jeg ønsker klubben alt det bedste i Superligaen.