IVANČEVIĆ: “Vi er på rette vej”

“Det er en dårlig følelse at gå på vinterferie med et nederlag. Vi havde kontrol over kampen, vandt duellerne og dominerede midtbanen, men vi manglede kvalitet i sidste tredjedel og kunne ikke skabe nok chancer.”

Mihajlo mener dog stadig vi kan være stolte af efteråret “Vi skal stadig være stolte af arbejdet i efteråret. Vi ligger nummer 1, og målet er Superligaen. Vi er på rette vej – vi skal bare fortsætte med at arbejde hårdt.”

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS