Buur: “Godt kommet tilbage”

Oskar Buur ærgrer sig over, at det ikke blev til mere end 2-2 i Hvidovre, men er samtidig glad for, at holdet kom tilbage fra 2-1 ved pausen.
Hør hele reaktionen her.

FLERE NYHEDER

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026