Storm og Mortensen udtaget til u21-landsholdet

Tobias Storm og Gustav Mortensen er udtaget til det danske U21-landshold, som spiller to vigtige EM-kvalifikationskampe mod Østrig og Belgien. Begge spillere har taget hele vejen gennem Lyngby Boldklubs Akademi.

Vigtige kvalifikationsopgør venter

De to kongeblå profiler indgår i Lars Knudsens trup til de kommende U21EM-kvalkampe mod Østrig og Belgien. Kampene bliver afgørende for Danmarks muligheder for at spille sig til slutrunden, og vi glæder os til at følge Storm og Mortensen i rødt og hvidt.

Tobias Storm præsenteres af eva solo.
Gustav Mortensen præsenteres af Konditorbager Bagsværd.

FLERE NYHEDER

Nicolai Hjulmand skriver toårig kontrakt med Lyngby Boldklub 

Sommerens opstartsprogram er på plads

Bliv del af elite miljøet på kvindeholdet

Powered by Flash ApS