MÅLSCORER BLUME: “GLAD FOR SEJREN”

Målscorer Bror Blume var efter kampen glad for de tre point og understreger, at det skal man være, selv om alt ikke spillede.

(Og inden det falder nogen for brystet, så er “tosserne” i interviewet kærligt ment til de fans, der i silende regn kom ind på Riisvangen i bar kas’, inden kampen gik i gang) 

 

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES