Det er med stor stolthed, at vi i Lyngby Boldklub kan fortælle, at vi er blevet nomineret til en Spot:On Activation Award for bedste sponsorship og brandaktivering i kategorien sport.
Tilbage i april stod Lyngby Boldklub overfor en hjemmekamp mod Randers FC, hvorfor der var dømt stort hestetema på Lyngby Stadion.
I den forbindelse blev kampen promoveret med en aktiveringsvideo med Klampenborg Galopbane, hvor heste og fodbold blev forbundet med stor kreativitet.
Videoen opnåede markant og bred synlighed, og blev set omkring 850.000 gange samtidig med, at selve opslaget på Lyngby Boldklubs sociale platforme blev set over en million gange.
Kampagnen gav også pote – eller hov om man vil – da antallet af besøgende steg med 107% til det efterfølgende løb på Klampenborg Galopbane.
Videoen, med Martin Buch som Fritz i hovedrollen, er nu blevet nomineret til en Spot:On Activation Award for bedste sponsorship og brandaktiveret i kategorien sport, hvilket vi er enormt stolte af i Lyngby Boldklub.
De øvrige nominerede i kategorien er Skoda, DIF og Bellagroup.
Du kan læse meget mere om Spot:On Activation Award her.