Site icon Lyngby Boldklub

Storch: Forventer en svær kamp

Jannich Storch ser frem til morgendagens kamp i Vejle, hvor målmanden kalder på koncentration og stor intensitet fra hele truppen.

I morgen kl. 14:00 går det løs i Nørreskoven, hvor De Kongeblå besøger Vejle BK.

Lyngby Boldklub kommer til Vejle med status som ubesejret i de seneste fire kampe, imens Vejle BK endnu har til gode at vinde i årets 3F Superliga.

Otte point adskiller de to hold på henholdsvis 11. og 12. pladsen, men spørger man målmand Jannich Storch bruger han ikke meget krudt på at tænke i form og stilling i ligaen.

– Vi tænker kun på os selv og vores eget udtryk i den her kamp. Der er ikke plads til at slække på nogle procenter uanset, hvem man møder, og det er selvfølgelig ikke anderledes, fordi opgaven nu hedder Vejle. De har haft det svært i den her sæson, men de har også haft masser af kampe, hvor det lige så godt kunne være blevet til point til dem, siger Storch, der også husker tilbage på en tæt indbyrdes kamp tidligere på sæsonen.

– Jeg spillede ikke selv den kamp, men jeg husker kampen som værende utrolig tæt og som en kamp, der virkelig stod og balancerede på en knivsæg. Vejle har masser af kvalitet, og vi skal bare være koncentrerede fra start til slut og spille med samme intensitet, som i de seneste kampe. Gør vi det, så tror jeg selvfølgelig også på, at kampen kan gå vores vej, slutter målmanden.

Jannich Storch præsenteres af Lauren.

#SammenForLyngby

Exit mobile version