Site icon Lyngby Boldklub

Spillerne besøgte fire lokale skoler til årets refleksdag

Her til morgen var hele otte førsteholdsspillere ude på lokale skoler for at markere årets refleksdag, hvor der er fokus på synlighed i trafikken og brugen af reflekser i den mørke tid, som vi går i møde.

Årets refleksdag er en dansk tradition, der hvert år sammen med Børneulykkesfonden afholdes inden, at vi går over til vintertid.

Dagen har til formål at sætte fokus på synlighed i trafikken og brugen af reflekser i den mørke tid, som vi efterhånden har taget hul på.

I anledning af årets refleksdag var Lyngby Boldklub her til morgen afsted på hele fire lokaler skoler for at dele Lyngby Boldklub-reflekser ud.

Engelsborgskolen fik besøg af Rezan Corlu og Adam Vendelbo, Lindegårdsskolen havde besøg af Casper ‘Dani’ Winther og Peter Langhoff, Trongårdskolen blev mødt af Jonathan Amon og Baptiste Rolland, imens Kongevejens Skole fik uddelt reflekser af Lauge Sandgrav og Michael Opoku.

Samlet set blev der uddelt små 1000 reflekser, og vi glæder os til at se masser af kongeblå reflekser i morgentrafikken i den kommende tid.

#SammenForLyngby

Exit mobile version