Site icon Lyngby Boldklub

Truppen til dagens kamp mod Viborg FF

De Kongeblå spiller i dag kamp nummer 1000 i landets bedste række, og Morten Karlsen har nu valgt, hvem der er en del af dagens trup.

Lyngby Boldklub tager i dag i mod Viborg FF hjemme på Lyngby Stadion, og det er en kamp, hvor historien i den grad er i højsædet, da det er kamp nummer 1000 i landets bedste række.

Morten Karlsen har udtaget truppen, der skal ud og sørge for, at dagen også inden for kridtstregerne bliver mindeværdig.

Ude af truppen er Adam Vendelbo, Enock Otoo, Rezan Corlu, Tobias Storm og Jonas Krumrey fortsat, imens også Brian Hamalainen og David Jensen må sidde over med mindre skader.

Det betyder blandt andet, at vi har vores unge samt talentfulde målmand Viggo Mathiessen-Andersen med i truppen.

Truppen til dagens kamp

23. Pascal Gregor

26. Frederik Gytkjær

30. Marcel Rømer

Dagens kamppartner er Mediebureauet Berthu og Co.

#SammenForLyngby