Site icon Lyngby Boldklub

Hebo: Vi skal have hele Lyngby Stadion med

Mathias Hebo var i sidste weekend tilbage på banen, og han glæder sig til allerede på søndag igen at mærke Lyngby Stadion.

Det var til stor glæde for hele Lyngby Stadion, da Mathias Hebo i sidste weekend med godt og vel 10 minutter tilbage af kampen mod AGF, fik sine første minutter på banen efter to år på sidelinjen.

Hovedpersonen selv lagde da efter kampen heller ikke skjul på sin store glæde over at være tilbage, og han var især benovet over modtagelsen fra fansene. Trykket fra tribunerne glæder midtbanespilleren sig allerede til igen at mærke mod Silkeborg.

– Der er godt nok sket noget på tilskuerfronten siden sidst jeg var her i klubben. Det er helt vildt fedt, og det var helt vildt at mærke den utrolig velkomst, som jeg fik i sidste weekend. Jeg er glad for, at vi spiller hjemme igen allerede i morgen, for jeg kan næsten ikke vente med at spille foran fansene igen, siger Hebo, som vil have hele Lyngby Stadion til at gynge søndag eftermiddag.

– Det giver jo sindssygt meget blod på tanden for os spillere, når vi har fansene i ryggen på den måde, og jeg har bare lyst til at gå ud og få gang i tribunerne. Vi skal have hele Lyngby Stadion med, så vi sammen kan tage tre vigtigt point. Jeg håber, at alle der kommer på stadion er klar, for det er jeg, siger Hebo.

Du kan stadig nå at købe din billet til kampen. Du finder billetter her.

Mathias Hebo præsenteres af Sjölin.

#SammenForLyngby

Exit mobile version