Site icon Lyngby Boldklub

Jasseminho besøger Lyngby Stadion på søndag

Søndag er der dømt kæmpe børnedag på Lyngby Stadion, og den dag er nu blevet endnu federe, da street-fodboldspilleren Jasseminho gæster dagen fra 14-16. Køb billet til kampen her.

Der kommer ikke til at mangle sjove tilbud til børn på søndag, når Lyngby Boldklub forud for hjemmekampen mod Silkeborg IF åbner Wolt Market-zonen til en kæmpe børnedag.

Vi har allerede offentliggjort, at der vil udover alle de sædvanligt sjove aktiviteter vil være trampolinpark, ballonmand, ansigtsmaling, popcorn samt candyfloss, men nu kan vi præsentere endnu et tiltag.

Jasseminho, en af Danmarks dygtigste street-fodboldspillere, skuespillere fra Ultra-serien ‘En for holdet’ og forfatter til sin egen bogserie, gæster nemlig Lyngby Stadion, hvor han både vil udfordre modige børn på vores pannabane og ikke mindst stille sig til rådighed for både selfies og autografer.

Jasseminho vil være i Wolt Market-zonen fra 14-16 og vil starte i pannaburet.

Køb din billet til den vigtige hjemmekamp mod Silkeborg og den sjove børnedag her.

Exit mobile version