Site icon Lyngby Boldklub

Tre kongeblå på udgaver af rundens hold

Både David Jensen, Magnus Jensen og Lauge Sandgrav har fundet vej til diverse udgaver af rundens hold.

Lyngby Boldklub fightede et point hjem i søndagens hjemmekamp mod AGF, og det var især defensiven, der viste sig flot frem foran godt og vel 7.000 tilskuere på Lyngby Stadion.

De flotte kongeblå præstationer gik ikke ubemærket hen, og på både TV2’s, Tipsbladets og Superligaen egen udgave af rundens hold, er der blevet plads til Lyngby Boldklub-spillere.

TV2 er topscorer med hele tre kongeblå spillere på holdet, da der er blevet plads til både David Jensen, Magnus Jensen og Lauge Sandgrav.

Superligaen og Tipsbladet har fundet fælles fodslag i at finde plads til David Jensen og Magnus Jensen.

Næste opgave for de kongeblå er på søndag, hvor Morten Karlsens tropper tager imod Silkeborg IF. Du finder billetter til kampen her.

#SammenForLyngby