Lyngby Boldklub

Kæmpe afterski-fest på Lyngby Stadion på søndag

Søndag eftermiddag er der i samarbejde med Sunweb kæmpe ski- og afterski tema på Lyngby Stadion. Der vil være snowboardmaskiner, snekanoner og jägerbombs så langt øjet rækker.

Weekenden bliver noget særligt på Lyngby Stadion, når vi søndag i samarbejde med Sunweb har sørget for en fantastisk optakt til hjemmekampen kl. 16:00 mod AGF. Køb billet til kampen her.

Wolt Market-zonen vil blive fyldt med masser af sjove aktiviteter, konkurrencer og præmier.

Du kan blandt andet glæde dig til at kunne prøve kræfter med en snowboardmaskine, snekanoner og generel fed afterskistemning i både fanbaren og Wolt Market-zonen. I fanbaren vil en DJ desuden lægge et forrygende afterski lydtæppe, så man ikke kan undgå at komme i den rette stemning.

For besøgende over 18 år vil der være mulighed for at holde varmen med jägerbombs, imens der for de yngre er sørget for mulighed for at købe en is fra Paradis Is.

Der er også sørget for gæsterne

Stemningen bør derfor ikke blive et problem i den kongeblå ende på søndag, men i Lyngby Boldklub er vi som altid også ekstra gæstfrie.

Foran udebaneafsnittet vil der nemlig også blive sat et afterski telt op, og også her vil en DJ være klar til at spille gæsterne i det helt rigtige humør.

Vi glæder os til at tage imod en masse glade AGF-fans.

Book din næste skiferie hos Sunweb

På søndag er Sunweb kamppartner. Sunweb har længe været garant for solferier til danskerne, men i de senere år, har de oplevet en stor fremgang i bestillinger er skiferie.

Som led i kamppartnerskabet kan man få 400,- kr. i rabat på sin næste bookning hos Sunweb. Alt man skal gøre er at gøre koden lbkski på sunweb.dk/skiferie!

Exit mobile version