Site icon Lyngby Boldklub

Azad Corlu stopper i Lyngby Boldklub

Den nu tidligere U17-cheftræner og transitionstræner i Lyngby Boldklub, Azad Corlu, stopper i Lyngby Boldklub og skal fremover være assistent i FC Roskilde.

For tre år siden kom Azad Corlu til Lyngby Boldklub, men fredag havde han sidste arbejdsdag i klubben.

Fremover skal Azad være assistenttræner for Mikkel Thygesen i FC Roskilde.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen ønsker Azad held og lykke med sin videre karriere.

– Azad kom til Lyngby Boldklub for tre år siden som U17-cheftræner, og han har bidraget fantastisk flot ved både at skubbe til nogle strategiske processer og udvikle vores mange unge talenter på Akademiet. Det er ham vel undt, at han nu får den her mulighed i FC Roskilde, og vi vil naturligvis ikke stå i vejen for ham. Vi ønsker Azad alt det bedste fremover, og han vil altid være velkommen på Lundtoftevej, siger Nicas Kjeldsen.

Azad Corlu har aldrig lagt skjul på hans glæde ved at være i Lyngby Boldklub, og han takker da også klubben for tre gode år.

– Jeg vil gerne takke hele Lyngby Boldklub for tre rigtig gode år. Det er ingen hemmelighed, at klubben betyder noget helt særligt for både mig og min familie, og jeg vil altid se tilbage på min tid her med stor glæde. Jeg har lært rigtig meget i Lyngby Boldklub, og jeg sætter pris på, at jeg nu får muligheden for at tage det med mig videre i min karriere. Jeg kommer stadig til at følge Lyngby Boldklub tæt, og jeg håber kun det bedste for klubben, slutter Corlu.

Held og lykke i FC Roskilde, Azad!

#SammenForLyngby

Exit mobile version