Site icon Lyngby Boldklub

YellowBeard er ny kaffepartner på Lyngby Stadion

Der er debut til en ny kvalitetsspiller, når forårssæsonen sparkes i gang på søndag. Det anerkendte kaffebrand YellowBeard er således ny på Lyngby Stadion, når forårssæsonen sparkes i gang d. 19. februar.

Det kan godt gå hen og blive en vejrmæssig kold åbner, når Lyngby Boldklub på søndag d. 19. februar tager imod rivalerne fra FC Nordsjælland i årets første 3F Superliga-kamp. Heldigvis er der dog råd at hente, da vi har sikret os en aftale med kaffebrandet YellowBeard, der leverer kaffeløsninger af rigtig høj kvalitet.

Yellowbeards kvalitetskaffe vil således være at finde i boderne og i lounges på stadion, og YellowBeards Mark Støiholm ser frem til det nye partnerskab med Lyngby Boldklub:

– Der er flere årsager til, at vi har valgt at indgå et samarbejde med Lyngby Boldklub. Vi går meget op i at støtte det lokale, og vi synes, at Lyngby Boldklubs ønske om at få hele byen med og være ’sammen for Lyngby’ flugter rigtig godt med det. Vi har også hørt rigtige meget godt om Lyngby Boldklubs partnernetværk, som vi glæder os rigtig meget til at blive en del af.

– Derudover er Lyngby Boldklub er ikke bange for at gøre tingene lidt anderledes end andre fodboldklubber, og det svarer meget godt til, hvordan vi selv forsøger at drifte vores forretning på, fortæller Mark Støiholm.

– Vi håber, at de mange fans ude på lægterne på Lyngby Stadion vil tage godt imod YellowBeard, og vores drøm er jo på en måde også, at folk kommer til at snakke lige så meget om os, som der er snak om den unikke Lyngby-pølse. Det skal være på Lyngby Stadion, at man får Superligaens bedste kop kaffe, fortæller Mark Støiholm.

I Lyngby Boldklub glæder man sig til at servere Yellowbeard-kaffen for klubbens mange gæster på lægterne, i Carl Ras Lounge og i Beierholm Klub Lounge:

– Vi har fundet en rigtig stærk fælles platform, og en lang række fællestræk mellem YellowBeard og Lyngby Boldklub. Det er en flok passionerede og rutinerede kaffefolk, der træder ind i partnerkredsen og som gerne vil gøre tingene lidt anderledes. Vi glæder os til at udvikle relationen med Yellowbeard, og selvfølgelig til at servere deres kaffe fra på søndag af, fortæller kommerciel chef Kristian Maimann.

YellowBeard bliver ny Toppartner i Lyngby Boldklub – du kan læse mere på yellowbeard.com.