Site icon Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub søger trænere til Lyngby Specifiktræning

Har du lysten og evnerne til at udvikle fremtidens topspillere til Lyngby Boldklub? Vi søger personer som kan indgå i trænergruppen på Lyngby Specifiktræning.

I Lyngby Boldklub forsøger vi hele tiden at udvikle os, så vi både leverer et godt stykke arbejde igennem vores akademi, samt ude i vores partnerklubber – Derfor har vi startet vores Lyngby Specifiktræning.

Lyngby Specifiktræning er et koncept med fokus på at udvikle teknisk dygtige spillere i aldersgrupperne U9-U14, gennem en ekstra træning 1 gang om ugen.

Din profil:

Jo flere af kriterierne, du opfylder, jo højere vægtes man i udvælgelsesprocessen, men man er velkommen til at ansøge selvom, man ikke opfylder mange af kriterierne.

Vi tilbyder:

Ønsker du at søge stillingen eller har du spørgsmål, så kontakt Fartash Alirezai på telefon 27990080 eller mail fal@lyngby-boldklub.dk

Exit mobile version