“DET GØR ALLE ISLÆNDINGE STOLTE” 💙🤩

Da Lyngby Boldklub i sommer hentede Sævar Magnússon, sprang Danielsen Urban Landscape til som profilpartner for den unge islænding.
Gudný Marta Gudlaugsdóttir fortæller her om den beslutning:
“Det gør alle islændinge stolte at se et af Islands unge, store talenter på Lyngbys stærke hold. Det føles derfor helt rigtig at støtte op omkring Sævar og Lyngby Boldklub, og den måde blive en del af det store og gode netværk, der er i klubben. HÚH!” 💪

Danielsen Urban Landscape arbejder med formgivningen af landskaber i byen. Deres fokus er at give brugerne både værdi og oplevelse i de nye landskaber gennem funktionelle og harmoniske løsninger med en stærk relation til naturen og dens evne til at skabe variation.
Danielsen Urban Landscape arbejder primært med projekter, som kobler sig på boligområder, byrum og erhvervsdomiciler. Til dagligt samarbejder de med en bred vifte af bygningstegnestuer, totalentreprenører og private bygherrer.

Mød dem her.

Tak for jeres opbakning!