NY PARTNER: EASIS SØRGER FOR SUNDERE SNACKS 💙🍫

Lyngby Boldklub kunne til sæsonstart præsentere en lang række lækre nye produkter i boderne på stadion, der både er med mindre fedt og uden sukker. De sundere godter kommer fra EASIS.

”Hos EASIS vil vi gerne støtte op omkring sport og den aktive livsstil. Et samarbejde med Lyngby Boldklub passer godt i tråd med vores mission om et sundere Danmark, hvor kost og bevægelse er i fokus,” siger Line Krogh Ellesgaard, COO hos EASIS og fortsætter:
“Lyngbyspillerne er især glade for vores bars og chips, som giver dem mulighed for at nyde den gode smag og de hyggelige stunder uden at gå på kompromis med deres livsstil. Det, håber vi, kan være en inspiration for mange andre.”

I flere af boderne på stadion kan du få fingre i de sundere alternativer, når du gæster Lyngby Stadion eller se hele sortimentet her: www.easis.dk

#SammenforLyngby