NY PARTNER: 21-5 VIL MED I SUPERLIGAEN ☀️⛱🏘

Kan 21 familier købe og dele 5 ferieboliger sammen? Svaret er ja. Med 21-5 er det lige netop konceptet, bare uden alt bøvlet med administration.

Stifter af 21-5 Anders Køj fortæller om konceptet:
“Vi samler 21 familier som i forening sammen ejer 5 ferieboliger forskellige steder i verden. Vi finder boligerne og istandsætter dem, samt sørger for møblering og interiør, og derefter sørger vi for at fungere som administrator, så familierne ikke skal andet end at nyde boligerne. Vi tager os af alt det besværlige og kedelige.”

21-5 glæder sig til at komme på stadion og bakke op, og Anders Køj håber, som alle andre med kongeblåt blod i årerne, at der til sommer står oprykning på menukortet.
“Vi vil gerne støtte op om projektet i Lyngby Boldklub, så vi sammen kan få klubben tilbage i Superligaen. Vi kommer i hvert fald og hepper,” slutter han.

Mød 21-5 på: 21-5.dk

#SammenforLyngby