Site icon Lyngby Boldklub

TRUPPERNE KLAR TIL LEGENDEKAMP

Lyngby Legends vil hylde tidligere spillere i klubben og de store personligheder til et brag af en fodboldoplevelse i nostalgiens tegn på Lyngby Stadion fredag den 10. september. Der er indmarch kl. 18:15 og kampstart 18:30.

Der er gratis entré på stadion, og der vil være åbent i boderne, mens der også sørges for musik og storskærm. Spillertrøjerne bliver i de efterfølgende dage bortauktioneret af fanklubben ’Lyngby Fans’.

Trupperne er nu klar til opgøret, og dem kan du se herunder. Dommeren til kampen er den tidligere Superliga-dommer Kenn Hansen.

Cheftræner Jørgen Hvidemose

Cheftræner Hasse Kuhn

Kampsponsoren er Brolægning Sjælland, mens kampboldsponsoren er Rådhuskiosken. Medbragte mad- og drikkevarer må ikke medbringes. Der sælges grillpølser, øl og vand.