SIEWERS CONSULTING FORLÆNGER 💙

Susanne Siewers er kommet i Lyngby Boldklub hele sit liv, og hun er uden tøven klar til en ny sæson.
“Det at deltage i LB MorgenNetværket er inspirerende og lærerigt, og også i en turbulent tid under corona-epidemien, hvor Janni og Rikke som tovholdere lykkedes med at få netværket til at fungere online. Derudover tilbød Lyngby Boldklub mange alternativer som walk and talk, bådtur, madafhentning og drive-in fodbold, hvilket skabte stor glæde, men jeg er virkelig også glad for, at vi nu er tilbage fysisk på både stadion og i netværket. Den gode stemning har jeg savnet,” slutter Susanne.

Mød Siewers Consulting her: www.siewersconsulting.dk

#SammenforLyngby