”PARTNERSKABET HAR SUPERLIGANIVEAU” 💙♻️

Sinatur Hotel og Konference har forlænget deres partnerskab, og General Manager Claus Nielsen var aldrig i tvivl, for samarbejdet giver mening på flere niveauer.

”Vi vil gerne fortsætte som partner i Lyngby Boldklub, for selv om det på græsset i denne sæson hedder første division, så er conditionerne og rammerne omkring på Superliga-niveau. Vi bliver eksponeret lokalt og nationalt, men i den grad også i kommunen, hvor jeg tror, der ligger meget guld og venter på os,” fortæller Claus Nielsen og uddyber, at det for Sinatur Hotel Frederiksdal er vigtigt med den lokale synlighed, så de altid er med i tankerne blandt byens borgere, når der skal holdes fester, konfirmation, bryllup, møder, konferencer eller andre netværksaktiviteter.
”Fælles med Lyngby Boldklub er også, at vi tænker i grønne baner – og ikke kun i overført betydning, men det giver en klar tilknytning, at vi har den dagsorden til fælles. Derudover giver det ekstra mening for os at bakke op om skolesamarbejdet, når vi er ejet af Danmarks Lærerforening,” fortæller han og slutter:
”Både på stadion som kamppartner og til morgennetværksmøderne har vi haft god lejlighed til at fortælle om os selv, og hvordan vi arbejder med bæredygtighed, så jeg kan kun anbefale alle at blive en del af Lyngby Boldklub-netværket.”

Mød Sinatur her: https://www.sinatur.dk/

#SammenforLyngby