Site icon Lyngby Boldklub

HJEMMEBANEPREMIEREN NÆRMER SIG 💙⚽🥳🤗🦸‍♀️🦸‍♂️

For første gang trækker vi den kongeblå hjemmebanetrøje over hovedet med Legeheltene på maven i NordicBet Ligaen, når Esbjerg fB den 7. august kl. 15.00 kommer på besøg til NordicBet-ligarunden.

Carlsberg er kampsponsor, og vi kan nu endelig igen slå dørene op til Fanzonen, der er fyldt med nye aktiviteter for store og små.

DET SKER PÅ LYNGBY STADION:

BILVASKTILDIG.DK & VIP-PARKERING
Foran stadion stiller Bilvasktildig.dk op og rengør din bil til reduceret pris, mens du ser fodbold og hygger dig. Det betyder også, at du er sikret en parkeringsplads helt oppe ved stadion. Det er ren win-win. Se mere og tilmeld din bil her.

Kl. 13.00 Fanzonen åbner

Kl. 13.00 Fanbaren åbner

Kl. 14.00 Hele stadion åbner

Kl. 15.00 Nu gælder det!

Ca.15.45 PAUSE

Ca. 16.45

HUSK AT DIT SÆSONKORT IKKE ER GÆLDENDE, MEN AT DU SKAL TRÆKKE EN BILLET I STEDET.
KLIK HER FOR YDERLIGERE INFORMATION OM BILLETSALG & ADGANGSFORHOLD.
Har du ikke modtaget mail om, hvordan du trækker billet, eller har du fået en billet uden sædenummer, så kontakt os via kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

VI SES PÅ STADION!