Site icon Lyngby Boldklub

LYNGBY SVANE APOTEK FORLÆNGER: “EN AKTIV DEL AF BYEN” 💙🤗

Det lokale apotek i Lyngby, Svane Apotek, forlænger et mere end 15 år gammelt partnerskab, og apoteker Niels Kristensen var aldrig i tvivl om, at engagementet skulle fortsætte.

“Jeg synes, det er vigtigt at bakke op om den lokale klub og på den måde vise, at vi er en aktiv del af byen. Derudover er det altid en super oplevelse at komme i loungen og på stadion,” siger Niels Kristensen, der fortsætter:
“Det sidste år har jo været atypisk for os alle sammen på grund af Covid-19, men jeg synes, at klubben har løst udfordringen godt, indenfor de rammer der var. Sportsligt har det jo også været noget af en rutchebanetur, men det har vi jo prøvet før, så nu glæder vi os til at komme “rigtig” på stadion igen, forhåbentlig til en masse sejre.”

Lyngby Svane Apotek er åbent fra 6-24 alle årets dage, og de står klar med råd og vejledning, uanset om det drejer sig om medicin, solcreme eller vitaminer. Hvis du ikke har mulighed for komme ned til dem på Lyngby Hovedgade 27, kan du møde dem og handle på APOTEKEREN.DK

#SammenforLyngby