CREDITSAFE ER NY PARTNER: “MANGE GODE REFERENCER” 💙🤗

Creditsafe har valgt at engagere sig i Lyngby Boldklub og i LB MorgenNetværket, og landechef Morten Kofoed-Larsen fortæller om den beslutning:

“Vi har i en længere periode overvejet, hvilken type netværk vi ønsker at være en del. Creditsafe er nye på det danske marked, og valget faldt derfor meget naturligt på LB MorgenNetværket, da kombinationen af fodbold og netværk, samt netværkets mange gode referencer talte op i det samlede regnestykke,” siger han og fortsætter:

“Samtidig sidder man ikke lårene af hinanden ved ugelige møder, som i andre netværk. Hos Creditsafe tror vi på den personlige kontakt, og timingen, at vi igen kan mødes fysisk, skubber bare endnu mere til vores forventninger, og vi glæder os utroligt meget til at bidrage til netværket.”

Som ny virksomhed på det danske marked er partnerskabet med Lyngby Boldklub blot en af flere initiativer, Creditsafe har søsat for at blive eksponeret på det danske marked:

“Vi tager mange forskellige initiativer, store som små, til at opnå eksponering, danne nye relationer, samt pleje vores eksisterende netværk med forhåbentligt også nogle store øjeblikke på Lyngby Stadion.”

Som fast ansigt i LB MorgenNetværket vil Dennis Oulund deltage. Han ses herunder sammen med Rikke Baden Andersen.

Kom med som gæst i LB MorgenNetværket. Klik her.

#SammenforLyngby