OKSEN & CO FORLÆNGER: “ÅBENHED OG INTERESSE I NETVÆRKET” 💙🤗

Tine Oksen i spidsen for Oksen & Co har forlænget deres partneraftale med Lyngby Boldklub, og vil dermed fortsat være en aktiv del af erhvervsnetværket.

“Jeg forlænger min aftale af flere grunde. Morgennetværket styres skarpt og humoristisk, og jeg mærker ønsket om at sætte en netværkende ramme for os. Der er en åbenhed og interesse i gruppen for hinanden. To vigtige ting”, siger Tine Oksen, der fortsætter om det seneste udfordrende år:

“Covid-19 året lærte os noget – ikke mindst, at vi trives bedre, når vi mødes, og det glæder jeg mig til, at der kommer mere af i den kommende sæson.”

Oksen & Co arbejder med mental sundhed og ofte hos virksomheder som deres faste coach.

“Jeg har valgt at tage en international godkendt coach uddannelse med høje standarter og krav til min vedligeholdelse, hvilket for mig er vigtigt at fremhæve i en verden fuld af hurtigt uddannede coaches. Mit InHouse Coaching produkt er i vækst. Flere virksomheder har opdaget, at de får mere ud af give deres medarbejdere noget ”indvendig massage”, så de performer bedre, undgår sygemeldinger og holder sig mentalt sunde.”

Mød Oksen & Co her: https://oksen.dk/

#SammenforLyngby